سینک ظرفشویی داتیس

سینک استیل داتیس مدل 135 توکار لگن راست

از {{model.count}}

سینک استیل داتیس مدل 135 توکار لگن راست

سینک داتیس مدل 135 توکار لگن راست این مدل سینک ظرفشویی با توجه به داشتن سیفون اتوماتیک قابلیت نصب به صورت لگن چپ و راست را داراست و در دو جهت نصب میگردد.پیشنهاد ایرانیک کالا سینک استیل داتیس میباشد.

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

سینک ظرفشویی داتیس ، طراحی ایرانی با کیفیت جهانی !

کارخانه تولیدی و صنعتی داتیس در سال 1387 در منطقه صنعتی ایوانکی در 55 کیلومتری شرق تهران تاسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید لوازم خانگی آغاز کرده و در مدت کوتاهی توانست به یکی از برندهای برتر بازار تبدیل شود. به طوری که امروزه بیشتر از 120 نوع محصول از لوازم آشپزخانه از جمله: اجاق گاز صفحه ای، فر توکار، مایکروویو، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را تولید و به بازار عرضه می کند. نوآوری در طراحی و استفاده از قطعات با کیفیت، از مشخصه‌های محصولات داتیس می باشد. مدل های مختلف سینک شیشه ای داتیس از شیشه سکوریت ساخته می شوند و لگن آن نیز از جنس استیل است. بیشترین عمق لگن انواع سینک شیشه ای داتیس نیز در بازه 19-20 سانتی متر قرار می گیرد که بسیار مطلوب است. یکی دیگر از ویژگی هایی که سینک شیشه ای داتیس دارد، قابلیت سیفون اتوماتیک و سبد میوه شوی فلزی است. همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی ترکیه، می توان آن را به نوعی محصول مشترک ایران و ترکیه نامید. اما سینک استیل داتیس نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که می توان آن را جزو برترین سینک های استیل موجود در بازار به شمار آورد. در تولید سینک آشپزخانه استیل داتیس از ورق استنلس 304 با ضخامت 0.8 میلیمتر استفاده شده و بیشترین عمق لگن آن نیز 20 سانتی متر است. ویژگی دیگری که ممکن است توجه شما را جلب کند، وجود سیفون اتوماتیک در کلیه مدل های سینک استیل داتیس (با تکنولوژی ترکیه)بوده که به صورت توکار نیز نصب می شوند. نمونه ای دیگر از انواع سینک استیل داتیس از ورق استیل آلمانی با ضخامت 0.8 میلیمتر ساخته شده و عمق آن 20 سانتی متر است. از طرفی دیگر در مورد سینک زیر کورین داتیس می توان به ورق استنلس استیل و عمق 21 سانتی متری آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیفون به کار رفته در سینک زیر کورین داتیس از نوع معمولی می باشد.

طراحی ظاهری و ابعاد  

سینک ظرفشویی داتیس مدل DB-135 از جمله محصولات برند داتیس بوده که شکل لگن آن به صورت مربعی است که گوشه های آن بصورت منحنی می‌باشد. یکی از ویژگی هایی که باعث ایجاد تمایز بین سینک ها می شود، تعداد لگنی است که دارند. همانطور که در شکل ملاحظه می کنید، این مدل جزو سینک های دو لگن بازار محسوب می شود.
یکی از فاکتورهای مهم برای خرید سینک ظرفشویی ابعاد آن میباشد که در سینک ظرفشویی داتیس مدل DB-135 این ابعاد برابر 116x50 سانتی متر می باشد. قبل از خرید سینک باید به فضای نصب آن توجه داشت و سینکی با ابعاد متناسب خریداری نمود.

جنس بدنه

با توجه به استفاده مداوم از سینک آشپزخانه، یکی از مهمترین فاکتورهای خرید سینک ظرفشویی توجه به جنس و مواد اولیه ای است که درآن به کار رفته است. همانطور که احتمالا در خصوصیات ملاحظه کرده اید، جنس بدنه سینک ظرفشویی داتیس مدل DB-135 از استنلس استیل (ساخت کشور ترکیه) می باشد. مدل های مختلف سینک استیل در بازار بسیار رایج بوده و نزد مصرف کنندگان محبوبیت بالایی دارد. سینک استیل از گذشته همراه ما بوده و می توان گفت که مدل جدیدی نیست. اما همین نوع سینک بسیار کاربردی بوده و جهت استفاده روزانه طراحی شده است. مدل های مرغوب سینک استیل درخشش خاصی دارند. اما باید بسیار مراقب لکه افتادن بر روی آن باشید. البته در صورت نگهداری مناسب، سینک استیل جلوه زیبای خود را حفظ خواهد کرد. 

عمق لگن و ضخامت ورق؛ دو ویژگی بسیار مهم

می دانیم که هنگام خرید سینک ظرفشویی، توجه به عمق لگن از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع یکی از فاکتورهای مهم خرید سینک ظرفشویی ، عمق لگن آن می باشد. هر چه سینک ظرفشویی عمق بیشتری داشته باشد، بهتر است و فضای بیشتری را جهت استفاده کاربردی از سینک در اختیارتان قرار می دهد. در واقع به کمک مدل هایی از سینک آشپزخانه که عمق بیشتری دارند، می توانیم ظروف بیشتر و بزرگتری را در لگن قرار داده و استفاده کنیم. عمق لگن سینک ظرفشویی داتیس مدل DB-135 در عدد 20 سانتی متر خلاصه شده که بایستی ببینید با توجه به اندازه ای که در نظر دارید، آیا برای شما مدل مناسبی می باشد یا خیر؟

پس از عمق لگن، ضخامت ورق سینک ظرفشویی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. می توان گفت که هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد، سینک ظرفشویی از کیفیت بهتری برخوردار بوده و در استفاده طولانی مدت نیز کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.خوب است بدانید که انواع سینک ظرفشویی موجود در بازار از نظر ضخامت ورق به سینک فانتزی، نیمه فانتزی و معمولی تقسیم‌بندی می شود. در این بین مدل های سینک فانتزی از بیشترین ضخامت برخوردار بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند. پس از آن سینک نیمه فانتزی قرار میگیرد که نسبت به سینک معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است. ضمن اینکه ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید سینک معمولی از کمترین ضخامت در بین تمام مدل ها برخوردار بوده که یکی از عوامل قیمت مناسب آن نیز همین است. اما در مورد سینک ظرفشویی داتیس مدل DB-135 می توان به ضخامت 0.8 میلیمتری آن اشاره کرد. بنابراین می توان گفت که این سینک در دسته سینک های فانتزی قرار می گیرد.

سیفون اتوماتیک

حال شاید برای شما که در مشخصات فنی قابلیت سیفون اتوماتیک را مشاهده کرده اید، این سوال پیش بیاید که اصلا سیفون اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ بهتر است بدانید که سیفون اتوماتیک در واقع یک شاسی دایره‌ای شکل بر روی سینک آشپزخانه بوده که معمولا در کنار شیر ظرفشویی یا روبروی آن قرار می‌گیرد. کار آن نیز قطع و وصل کردن مجرای سیفون در لگن سینک ظرفشویی می باشد. یکی از کاربردهایی که این نوع سیفون دارد این است که با قطع مجرای سیفون باعث جمع شدن آب در سینک ظرفشویی می شود که کار شما را برای شستن سبزیجات یا فعالیت هایی که نیاز به تجمع آب در سینک ظرفشویی دارید برطرف می سازد و با فشردن دکمه و باز شدن مجرای سیفون آب جمع شده به فاضلاب هدایت می شود.

توضیحات مختصر دربارهسینک استیل داتیس مدل 135 توکار

  1. اولین دارنده استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا (Reg nNHo: 4753733)
  2. دارنده استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) از TUV ایتالیا (Reg no: 4753138)
  3. دارنده استاندارد CE اروپا از TUV ایتالیا (Reg no: 4753139)
  4. کسب عنوان نمونه استانی در سال ۱۳۹۱ در استان سمنان
  5. دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در اجاق گاز صفحه ای (Reg no: 7321212895)
  6. دارای نشان استاندارد اجباری 
  •     دارای سیفون معمولی با زیراب دایره ای
  •     ورق استینلس استیل با ضخامت 0/8 میلیمتر
  •     دارای لگن چپ و راست ( به انتخاب مشتری )
  •     تولید کشور: ایران ( ورق استیل آلمانی )
  •     تعداد لگن: دارای دو عدد لگن
  •     جنس محصول: استیل ضد زنگ آلمانی (استینلس استیل)
  •     لوازم جانبی همراه: سیفون , بست , نوار آببندی
  •     سرریز بر روی سینی: دارد
  •     نظافت نصب و آسان
  •    تکنولوژی کشور آلمان دارای استاندارد CE اروپا
  •    دارای ضمانت 60 ماه
مدل محصول
سینک داتیس – datees مدل 135
ابعاد
طول: 120 سانتیمتر * عرض : 50 سانتیمتر
محل نصب
توکار
عمق لگن
20 سانتی متر
لگن
چپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...