هود داتیس

هود مخفی داتیس مدل ناوارو

از {{model.count}}

هود مخفی داتیس مدل ناوارو

هود مخفی داتیس مدل ناوارو داتیس یکی دیگر از هودهای خود را با مدل ناوارو ( Navaro) وارد بازار کرد. این مدل هود با ویژگی و امکانات خوبی همراه شده است که موتور آن مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) و دارای 6 دور و از جنس فلز می باشد. این مدل هود با قدرت مکش: 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت تولید شده تا در رده هودهای خوب موجود در بازار قرار گیرد.  تکنولوژی این هود که مجهز به سیستم اشاره دست منحصر به فرد جهت روشن و خاموش کردن هود است به شما کمک خواهد کرد تا هنگام آشپزی با دست چرب و آلوده نیاز به روشن کردن هود نداشته باشید. این هود جهت قرارگیری در داخل کابینت به صورت کاملا مخفی و توکار می باشد که با ظرافت خود، زیبایی را به آشپزخانه شما میبخشد.

تعداد
نوع
7,547,000
7,169,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

هود مخفی داتیس مدل ناوارو

هود مخفی داتیس 

هود داتیس ناوارو

هود داتیس

خصوصیات هودهای داتیس

ترکیب تکنولوژی نوین، ساخت با کیفیت و طراحی منحصر به فرد و زیبا، منجر به خلق محصولی تحت عنوان هود توکار مخفی داتیس شده است که توانسته است در مدل های مختلف نظیر فالکون، گلوریا، پیانی، ناوارو و … همه مصرف کنندگان ایرانی را محصور خود کند. امروزه هودهای مخفی داتیس به دلیل کیفیت بی نظیر در رقابت با رقبای ایرانی و زیبایی چشمگیر، جای خود را در بین آشپزخانه های مدرن و محصولات مورد استفاده طراحان داخلی در آشپزخانه های نوین پیدا کرده است.

از کیفیت هودهای داتیس که صحبت می کنیم بی شک باید به موتورهای پر قدرت با مکش زیاد ساخته شده از قطعات استاندارد تحت لیسانس پیشرفته ترین کشورهای اروپایی نیز نام ببریم. کیفیت، همیشه برای مصرف کننده ایرانی از مهم ترین فاکتورها بوده است.

فیلترهای استاندارد با قدرت جذب بالای چربی ها و گرد و غبار، هود مخفی ناوارو را به عضو بی بدیل و قدرتمند آشپزخانه شما تبدیل می کند. چراغ ها، جک های برقی و دستی، شیشه های سکوریت مقاوم به حرارت و ضربه، لوله خرطومی خروجی هوا، پنل کنترل لمسی به همراه ریموت کنترل و سنسور، همگی از بهترین انواع خود انتخاب شده اند تا شما مصرف کننده عزیز را با یک تجربه خرید هود عالی آشنا کنند.

طراحی هودهای مخفی توکار داتیس

در طراحی آشپزخانه های مدرن، المان هایی که فضای زیاد و غیر ضروری را اشغال می کنند حذف شده است و خلاقیت و تکنولوژی نوین به کمک طراحی آشپزخانه هایی با بیشترین فضای قابل استفاده و دریافت بیشترین کارایی از تجهیزات آشپزخانه آمده است. در طراحی هودهای مخفی توکار داتیس، علاوه بر اصول زیبایی و طراحی دکوراسیون داخلی، رنگ بندی نیز به خوبی رعایت شده است تا بتواند هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کند. هود مخفی ناوارو با بهره گیری از چراغ های LED کوچک در طول هود، نور کافی را در سرتاسر گاز منتشر می کند. به علاوه صفحه نقره ای رنگ پیرامون هود نیز می تواند با بسیاری از اجزای آشپزخانه شامل گاز و فضای زیر کابینت هماهنگی خوبی را ایجاد کند.

موتور فلزی هود ناوارو داتیس

هود توکار ناوراو مجهز به موتور فلزی فیلیپس است که علاوه بر تأمین 6 سرعت مجزا، بی صدا بوده و دیگر از سر و صدای هودهای قدیمی داخل فضای آشپزخانه، به خصوص در آشپزخانه های کوچک که فاصله کمی تا فضای نشیمن دارند، خبری نیست. این موتورها دارای ترموگارد هستند که باعث مقاومت بیشتر موتور نسبت به حرارت و افزایش ایمنی موتور می شود. قدرت مکش موتور هود ناوارو بین 700 تا 900 متر مکعب است و میزان صدای آن تنها 56 دسی بل است.

سنسور های به کار رفته در هود داتیس

هودهای داتیس مجهز به سنسور بو و دود و گاز و دما هستند که این هود ها را در واقع به یک هود آشپزخانه هوشمند تبدیل کرده است. زیرا باعث افزایش حساسیت این هودها و افزایش راندمان و کارای آنها می شود.

پنل کنترل هود داتیس

یکی از ویژگی های جذاب هود ناوارو امکان کنترل با اشاره دست، علاوه بر استفاده از کنترل پنل و ریموت کنترل است. این در حالیست که کنترل اتوماتیک هود ناوارو در زمان فعال شدن هر یک از سنسورهای بو، دود یا دما عمل کرده و باعث روشن شدن هود می شود.

روشنایی هود داتیس

همانطور که گفتیم هود ناوارو دارای یک ردیف لامپ LED  در طول صفحه هود است که مصرف برق بسیار کم و روشنایی زیادی دارد و به علاوه به زیبایی آن کمک می کند.

فیلتر هود ناوارو

در اصل کیفیت هود آشپزخانه به کیفیت فیلتر آن وابسته است. فیلتر هود ناوارو داتیس از جنس آلومینیوم چند لایه و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و همچنین از قدرت جذب بالایی برخوردار است.

ویژگی های دیگر هود ناوارو داتیس

  • تایمر دقیق برای زمان بندی روشن و خانوش بودن هود
  • جک برقی و جک مکانیکی فوق العاده با کیفیت
  • بسته بندی شیک و مطمئن در کارتن های شرینک
  • قیمت رقابتی و 18 ماه ضمانت کالا توسط مطبخ شاپ

توضیحات مختصر درباره هود مخفی داتیس مدل ناوارو :

  1. اولین دارنده استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا (Reg no: 4753733)
  2. دارنده استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) از TUV ایتالیا (Reg no: 4753138)
  3. دارنده استاندارد CE اروپا از TUV ایتالیا (Reg no: 4753139)
  4. کسب عنوان نمونه

موتور مجهز به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی ( ترموگارد)

قدرت مکش: ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت

تایمر / مجهز به سیستم اشاره دست منحصر بفرد جهت روشن و خاموش کردن هود 

نصب توکار 

لامپ LED موازی 

شیشه سکوریت مقاوم به حرارت و نظافت آسان 

استیل ضد زنگ (استینلس استیل)

یک عدد فیلتر آلومینیومی ( ۳ لایه قابل شستشو )

دارای صدای موتور کمتر از ۶۰ دسی بل

دارای جک مکانیکی

قرار گیری در داخل کابینت بصورت کاملا مخفی و توکار می باشد

نام مدل :
ناوارو
جنس محصول :
شیشه ای
ویژگی اصلی محصول :
سیستم اشاره دست جهت روشن و خاموش کردن هود
ابعاد محصول​ :
۳۰*۷۰ سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...