یکی از مهمترین ابزارهایی که در آشپزخانه کاربرد زیادی دارد سینک ظرفشویی می باشد. این محصول علاوه بر کاربرد اصلی که ارائه می دهد روی زیبایی نمای آشپزخانه تاثیر زیادی می گذارد. شما از این محصول برای شستشوی ظروف استفاده می کنید. بر اساس نوع کابینت های خود می توانید مدل های متفاوتی از این محصول را خریداری نمایید. در واقع این محصول دارای کاربرد، ابعاد، جنس، عمق، قیمت و ویژگی های متفاوتی است. تمامی جزئیات این محصول را بشناسید و سپس اقدام به خریداری آن نمایید.

چگونه مناسب ترین سینک را برای ظرفشویی بخریم ؟

برای اینکه بدانیم کدام سینک ظرفشویی برای آشپزخانه مناسب تر است باید انواع این محصول را از جهات متفاوت بشناسیم. برخی از مهمترین مواردی که جهت خریداری این محصول باید به آنها دقت کنیم عبارت است از :

سینک

1. بررسی جنس و متریال

یکی از مهمترین مواردی که زمان خریداری سینک ظرفشویی اهمیت دارد این است که از نظر جنسیت و متریال آن را بررسی کنیم. نمونه های استیل به عنوان بهترین مدل هایی هستند که ساختار بدنه شان از فولاد ضدزنگ می باشد. دستگاه ها و تکنولوژی های خاصی برای تولید این مدل ها به کار گرفته خواهد شد. اندازه های گوناگونی از این مدل ها را شما می توانید در آشپزخانه تان نصب کنید. نمونه های گرانیتی به عنوان جدیدترین و همچنین مدرن ترین مدل ها شناخته می شوند.

 ساختار بدنه سینک گرانیتی از سنگ طبیعی است. افزودنی های متفاوتی مانند فولاد و شیشه را برای تولید این محصول به کار گرفته می گیرند. این نمونه از محصولات مانند نمونه های استیل قالب های مشخص شده ای دارند و رنگبندی و استحکام شان با مدل های استیل فرق می کند. نمونه های رزینی را به عنوان یکی دیگر از مدل هایی می شناسند که طرفداران زیادی کسب کرده ‌اند. ساختار بدنه این مدل ها از مواد مصنوعی و رزین است. شما غالب و رنگ بندی های متفاوتی از این مدل ها را می توانید خریداری کنید. در واقع باید بدانید که هیچ نوع استانداردی برای تولید این محصول در نظر گرفته نمی‌ شود. 

2. توجه به کارکرد

یکی از دیگر مواردی که جهت خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت داشته باشیم این است که کارکرد آن را بررسی کنیم. به طور معمول این محصول را به سه دسته توکار، زیر کورینی و روکار تقسیم بندی می کنند. نمونه های توکار به عنوان به صرفه ترین مدل ها شناخته می شوند. لبه های خارجی برای این نمونه‌ ها به کار گرفته می شود. از آنجایی که این مدل ها زیبایی منحصر به فردی دارند بسیاری از افراد آنها را انتخاب می‌ کنند. کارکرد راحت، تنوع زیاد، قیمت مناسب و ... به عنوان مزیت های مدل های توکار شناخته می شود. نمونه روکار به عنوان یکی از مدل های خاص این محصول شناخته می شود که دارای لبه خارجی و داخلی است. امروزه از نمونه های توکار در مدل های متفاوتی استفاده می کنند. نصب این مدل ها آسان است. در تمامی آشپزخانه ها نصب می شود و محافظت از صفحه کابینت به عنوان مزیت آن معرفی می‌ گردد. 

سینک ظرفشویی زیر کورینی یکی دیگر از مدل های این محصول است که در این چند سال محبوبیت زیادی به دست آورده است. کارکرد مناسبی که از این محصول دریافت می ‌شود شبیه نمونه کابینتی است. این نمونه را در جنس های متفاوت گرانیتی و استیل با ابعاد متفاوت تولید می کنند. یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های مدل های زیر کورینی این است که شیک و مدرن هستند.

سینک

3. بررسی ابعاد، اندازه، ضخامت و عمق

از نظر اندازه، عمق، ابعاد و ضخامت باید هر یک از انواع سینک های ظرفشویی را بررسی کنیم. شما می توانید طبق سلیقه و مدل آشپزخانه تان یکی از مدل ها را که اندازه، عمق، ضخامت و ابعاد متفاوتی دارد را بخرید. طول هر یک از مدل‌ های این محصول با یکدیگر فرق می‌ کند. عمق محصول به عنوان یکی از مهمترین معیارهایی به شمار می ‌رود که باید زمان خریداری به آن دقت داشته باشید. اگر عمق محصول بیشتر باشد علاوه بر اینکه کارایی زیادی دارد زیبایی اش چندین برابر خواهد بود. ضخامت ورق هایی که برای این محصول به کار گرفته می شود به مدل آن بستگی دارد. ضخامت های متفاوت این محصول را تولید می‌ کنند که قیمتشان با یکدیگر فرق می کند.

خرید ارزان سینک ظرفشویی

اگر تمامی نکاتی که اعلام کردیم را جهت خرید سینک ظرفشویی مناسب در نظر بگیرید بر اساس نوع آشپزخانه و سلیقه ای که دارید به راحتی می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. اگر نمی دانید برای آشپزخانه کدام یک از مدل های این محصول را خریداری کنید بهتر است که با کارشناسان فروش مشورت نمایید. کارشناسانی که فروش این محصول را بر عهده دارند تمامی آشپزخانه ها را به خوبی می ‌شناسند. به همین دلیل می دانند برای هر یک از آشپزخانه‌ ها کدام یک از مدل های این محصول انتخاب مناسب تری است.

قیمت کاسه های ظرفشویی مناسب

یکی از مهمترین نکاتی که شما برای خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت کنید قیمت محصول است. هزینه ‌ای که جهت خریداری این محصول پرداخت خواهید کرد به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. در واقع تمامی مواردی که در این مطلب بیان کردیم روی قیمت محصول تاثیر زیادی می‌ گذارد. شما باید مدل، ابعاد جنس و ... سینک را بررسی کنید تا بتوانید طبق نیاز آشپزخانه و بودجه تان بهترین مدل ها را بخرید. دقت داشته باشید که مدل های جدید و بروز این محصول نسبت به مدل های قدیمی تر گرانتر هستند. برهمین اساس برای خرید مدل‌ های جدید این محصول باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. امروزه از آنجایی که بسیاری از افراد به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می ‌دهند از سینک ظرفشویی جدید و مدرن استفاده می ‌کنند.  سینک در دسته بندی های متفاوتی تولید می گردد که روی زیبایی کابینت ها تاثیر زیادی می گذارد.

نکاتی در مورد خرید بهترین سینک

بسیاری از افراد تنها به کاربرد سینک یعنی شستشوی ظروف و قرارگیری ظروف درون آن اهمیت می دهند. اما باید بدانید که امروز زیبایی این محصول اهمیت زیادی روی نمای آشپزخانه شما دارد. برای خرید هر یک از مدل های متفاوت سینک ظرفشویی باید برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین نکات این است که کابینت خود را اندازه گیری نمایید و سپس طبق اندازه کابینت بهترین مدل این محصول را سفارش دهید. 

قیمت سینک را بررسی کنید تا بتوانید طبق بودجه تان یکی از بهترین مدل ها را تهیه نمایید. همچنین یکی دیگر از نکاتی که جهت خریداری این محصول ظرفشویی اهمیت دارد این است که مزایای آن را در نظر بگیرید. هر یک از مدل های متفاوت این محصول مزیت های خاصی دارد که شما باید به خوبی تمامی مزیت ها و معایب آنها را بررسی کنید.