سینک ظرفشویی

سینک آلتون 1161 R لگن راست

از {{model.count}}

سینک ظرفشویی آلتون 1161 R لگن راست

سینک آلتون 1161 R لگن راست این مدل سینک ظرفشویی دارای دو لگن سمت راست با قابلیت نصب توکار  به همراه ورق استیل با ضخامت ورق 0/8 میلیمتری تولید میگردد. کیفیت این محصول بسیار مناسب میباشدامروزه استفاده از سینک نیاز ضروری هر منزلی است این سینک با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شده تا تجربه جدید و شگفت انگیزی از شستشو ظروف را برای شما به ارمغان آورد.پیشنهاد ایرانیک سینک آلتون استیل میباشد.

تعداد
نوع
5,280,000
4,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون

سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R یکی از بهترین محصولات آلتون بوده که تماما از استیل ساخته شده است. این محصول هم از لحاظ ظاهری زیبایی مطلوبی داشته و از لحاظ کارایی در سطح قابل قبولی قرار دارد. در ساخت این محصول از بهترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون در رقابت با سایر محصولات باکیفیت بازار در صدر جدول قرار بگیرد. در اینجا به چند مور از امکانات و ویژگی‌های سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون اشاره خواهیم کرد تا به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید. پس برای اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات و ویژگی‌های این محصول، با ما همراه باشید.

زیبایی ظاهری و طراحی سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R

سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون از ظاهری زیبا برخوردار است. استفاده از استیل در ساخت این محصول باعث شده تا سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون، رنگ نقره‌ای و زیبایی داشته باشد. در نتیجه، شما می‌توانید از سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون در هر آشپزخانه‌ای استفاده کنید. رنگ نقره‌ای می‌تواند مناسب هر نوع سبک طراحی آشپزخانه باشد. یعنی از آشپزخانه‌ها با طراحی ساده گرفته تا طرح‌های مدرن و… برای همه این موارد می‌توان از سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون استفاده کرد. سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون از دو لگن دوقلو ساخته شده که هر دوی آن‌ها در سمت راست تخته ساطور قرار دارند. بسته به نوع طراحی آشپزخانه کاربران این موضوع هم می‌تواند متفاوت باشد.

بدین معنا که سینک‌های آلتون همگی در دو نوع متفاوت ساخته شده‌اند. یعنی سینک‌هایی که لگن‌هایشان در سمت چپ و سینک‌هایی که لگن‌هایشان در سمت راست تخته ساطور قرار دارد. مشتریان بسته به نوع طراحی آشپزخانه و فضایی که برای سینک ظرفشویی‌شان اختصاص داده‌اند، می‌توانند اقدام به انتخاب یکی از این دو نوع سینک‌ها کنند. تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون هم طراحی مطلوبی دارد. چرا که به صورت عمودی طراحی شده است. یعنی می‌توانیم شاهد ۴ بخش مختلف که به صورت عمودی طراحی‌ شده‌اند باشیم. میان این بخش‌های مختلف در تخته ساطور، آب راه‌های باریک قرار داده شده تا آب به راحتی از این قسمت‌ جاری شده و به سمت داخل لگن برود و تخلیه شود.

ویژگی لگن‌های سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون

لگن‌های سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون بسیار جادار بوده و برای شست و شوی ظروف و… می‌تواند کاملا مناسب باشد. ابعاد سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون ۱۱۶ در ۵۲ سانتی‌متر است که برای تمام آشپزخانه‌ها می‌تواند مناسب باشد. عمق هر کدام از لگن‌های سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون ۲۰ سانتی‌متر است. حجم این لگن‌ها هم ۳۰ لیتر بوده که فضای کافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون می‌تواند از یک لگن برای شستن ظروف و از لگن دیگر برای آبگیری آن‌ها استفاده کنند. شما حتی می‌توانید برای شست و شوی میوه و سبزیجاتتان هم از هر دو لگن‌ها استفاده‌های مجزایی داشته باشید.

یعنی می‌توانید در یک طرف لگن میوه‌ها و سبزیجات را به خوبی خیسانده و در لگن دیگر آن را آبکشی کنید. تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون هم استفاده‌های مجزایی می‌تواند داشته باشد. یکی از رایج‌ترین استفاده از تخته ساطور سینک، شست و شوی گوشت و مرغ و… است. چرا که می‌توانید پس از شست و شوی گوشت و مرغ، آن‌ها را روی تخته ساطور قرار داده و سپس کار بسته‌بندی‌شان را انجام دهید. برخی از افراد هم از تخته ساطور برای قرار دادن میوه و سبزیجات داخل آبکش استفاده می‌کنند تا آب آن‌ها گرفته شود. به طور کلی این که بخواهید چه استفاده‌ای از لگن‌ها و یا تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون داشته باشید، کاملا بستگی به خودتان خواهد داشت.

لوازم جانبی موجود در سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون

داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون دو نوع لوازم جانبی وجود دارد. نوع اول لوازم آشپزخانه و نوع دوم لوازمی که در نصب سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، می‌توانیم به یک پیشبند آشپزی اشاره کنیم که هنگام شست و شوی ظروف می‌تواند به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که استفاده از پیشبند آشپزی باعث می‌شود تا هنگام شست و شوی ظروف و… لباس کاربران خیس نشود. در نتیجه، این مورد می‌تواند کاربرد زیادی هنگام استفاده از سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون برای کاربران داشته باشد. مورد بعدی وجود یک صافی در بسته بندی محصول است.

استفاده از یک صافی خوب در سینک ظرفشویی هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به همین دلیل، مجموعه آلتون، یک صافی از نوع خوب را داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون قرار داده است. کاربران می‌توانند به همراه سینک، از این صافی نیز نهایت استفاده را کنند. یکی دیگر از مواردی که در سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون وجود دارد یک اسپری براق کننده است. اسپری براق کننده می‌تواند زمانی کاربرد داشته باشد که بخواهید سینک ظرفشویی‌تان مانند روز اول براق شود. برای این کار فقط کافی است که ابتدا سینک ظرفشویی را به خوبی بشویید تا از هرگونه مواد چرب یا آلودگی پاک شود. سپس می‌توانید از اسپری براق کننده استفاده کنید و سینک‌تان را براق‌تر کنید.

ویژگی ضدآب و ضد صدا بودن محصول

سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون طوری طراحی شده است تا از نفوذ آب به روی کابینت‌ها جلوگیری کند. چرا که آب می‌تواند کیفیت کابینت‌ها را به مرور زمان پایین‌ آورده و حتی موجب خراب شدن سطح آن‌ها شود. در نتیجه، طراحان صنعتی آلتون، سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R را طوری ساخته‌اند که از سطح کابینت‌ها پایین‌تر قرار بگیرد. در چنین شرایطی، آب قدرت نفوذ به سطح کابینت‌ها را نخواهد داشت. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در مورد ضدآب بودن این محصول اشاره کرد، وجود یک فوم درزگیر در بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون است. این فوم درزگیر، هنگام نصب محصول نصب شده و از نفوذ آب به زیر سینک جلوگیری می‌کند. در بسته‌بندی این محصول، همچنین سبد میوه شوی پلاستیکی، بست رگلاژ و سیفون هم وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون خاصیت ضد صدا بودن آن است. یعنی این محصول طوری طراحی شده است تا هنگام شست و شوی ظروف، صدای آزاردهنده ظروف را به حداقل برساند. این موضوع به خاطر رعایت آخرین موارد استاندارد روز دنیا در ساخت سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون است. از آنجایی که این سینک کاملا استاندارد ساخته شده است، می‌تواند صدای شست و شوی ظروف را به حداقل برساند. در بسته بندی این محصول همچنین یک فوم صداگیر هم وجود دارد که هنگام نصب محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم صداگیر هم نقش بسیار موثری در کم کردن صدای سینک ایفا می‌کند.

مجهز به بهترین بدنه مقاوم در برابر زنگ‌زدگی

سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون از یک ورق استیل ضد زنگ خش دار ۰/۸ میلی متری بسیار مقاوم ساخته شده است. این نوع استیل مقاومت بالایی در برابر آب، رطوبت، زنگ‌زدگی، فشار، ضربه، خط و خش، وزن بالا و… دارد. در نتیجه، شما یک سینک بسیار مقاوم خواهید داشت که هرگز زنگ نزده و وزن بالایی از ظروف و… را تحمل خواهد کرد. از طرفی دیگر، با افتادن قاشق و چنگال روی سطح سینک، به راحتی روی آن هیچ گونه خط و خش هم ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل، سینک ظرفشویی ST-۱۱۶۱ R آلتون، در دراز مدت، می‌تواند عمر طولانی‌تری برایتان داشته باشد.

توضیحات مختصر درباره سینک آلتون 1161 R لگن راست

دارای استاندارد اروپا و ایران

شروغ ضمانت 24  ماه ضمانت از تاریخ فاکتور

ساخت کشور ایران

گنجایش مناسب لگن 30 لیتر

  • لوازم سیفون: دارد به همراه زیراب فانتزی بزرگ
  • لوازم جانبی همراه: اسپری براق کننده استیل,  پیشبند آشپزی,  صافی سینک
  • امکان اضافه شدن تخلیه لباسشویی: دارد
  • سوراخ نصب شیر: دارد – امکان نصب شیرالات با وزن بالا
  • نوع اتصال سینک به کابینت: بست فلزی
  • نوع زیراب استفاده شده: مربع با تخلیه سریع
  • کشور کارخانه سازنده:  ایران
  • مدت گارانتی : 2 سال
نام محصول :
سينک ظرفشویی آلتون 1161 راست | Alton sink 1161 R inset
نصب به صورت :
توکار
نوع ورق استیل :
استیل ضد زنگ Aisi – 304
تعداد و نوع لگن :
دو لگن متوسط
گنجایش لگن :
30 لیتر
ضخامت ورق استفاده شده :
استیل 0/8 میلمتری
ابعاد خارجی محل نصب :
116 در 52 سانتی متر
عمق لگن :
دارای لگن عمیق 20 سانتی متر
سمت لگن ها :
راست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...