سینک ظرفشویی

سینک آلتون 801 L لگن چپ

از {{model.count}}

سینک ظرفشویی ST-801 L تک لگن

سینک آلتون 801 L لگن چپ این محصول دارای ابعاد 80 در 52 سانتی متر با عمق لگن 20 سانتی متر . از ویژگی های این مدل میتوان به ورق استیل ضد زنگ خش دار (0/8 میلی متر) اشاره نمودامروزه استفاده از سینک نیاز ضروری هر منزلی است این سینک با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شده تا تجربه جدید و شگفت انگیزی از شستشو ظروف را برای شما به ارمغان آورد. پیشنهاد ایرانیک سینک آلتون استیل میباشد.

تعداد
نوع
3,960,000
3,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

محصولات مرتبط

سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L

سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L از سری محصولات باکیفیت ساخت ایران در حوزه لوازم آشپزخانه می باشید. در هر خانه آشپزخانه ها از فعال ترین بخش خانه می باشد و به نوعی قلب خانه شناخته می شود. در این بین قسمتی از آشپزخانه که به شستشوی مواد غذایی مختلف و همچنین ظروف مختلف پرداخته می شود بسیار مهم تر است. برای قسمت ظرفشویی ابزاری طراحی شده است بنام سینک که دارای حالت ها و مدل های مختلفی می باشد. نوع نصب سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L به صورت توکار می باشد. از قابلیت های مهم در این مدل از سینک می توان به وجود بست رگلاژ، دارای فوم داگیر و همچنین PU می باشد.

حجم لگن در این سینک 30 لیتر می باشد. همچنین از لوازم جانبی همراه سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L می توان به اسپری براق کننده استیل، پیشبند آشپزی و صافی سینک اشاره کرد. سینک ظرفشویی با مجموعه ای از مدل ها و جنس های مختلف در بازار موجود است. سینک های ظرفشویی دارای مدل های توکار و روکار بوده که برحسب نوع دکوراسیون آشپزخانه و طراحی آشپزخانه قابل استفاده می باشد. 

سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L از زیباترین مدل های سینک در بازار می باشد. این محصول در ابعاد 52×80 سانتی متر بوده که برحسب نوع طراحی دکوراسیون کاربران می توانند استفاده کنند. جنس سینک ظرفشویی آلتون مدل ST-801L از ورق استیل ضدزنگ STEEL می باشد که از نوع خش دار با ضخامت 0.8 میلیمتر بوده است. این مدل از سینک دارای لگن در سمت چپ L می باشد و عمق لگن 20 سانتی متر می باشد. 

سینک ظرفشویی آلتون مدل ST801 یک محصول استاندارد و بسیار زیبا است که بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی ساخته شده است و همین موضوع باعث شده که این سینک از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار بگیرد. این سینک ALTON می‌تواند برای هر آشپزخانه‌ای مناسب باشد و علی‌الخصوص برای آشپزخانه‌هایی که محیط کوچک‌تری دارند و یا ادارات که به‌صورت توکار فانتزی نصب می‌شود.

رنگ این سینک، نقره‌ای است که این رنگ نقره‌ای یکی از رایج‌ترین رنگ است و ست‌کردن آن با بقیه وسایل آشپزخانه کار سختی نیست و با هر نوع سلیقه‌ای هم سازگار است. همچنین در تمامی سینک‌های آلتون سیفون، تخته‌ساطور، فوم درزگیر و فوم صداگیر، سبد شست شوی میوه و همچنین اسپری براق‌کننده استیل که در کار تمیزکردن سینک این اسپری کمک شایانی می‌کند تا سینک همیشه تمیزی روز اول خود را داشته باشد. 

همچنین این سینک آلتون مدل ST801 به‌وسیله فوم‌های صداگیر، عایق صدا است و هنگامی که شست‌وشو در آن انجام می‌شود جنس آن این‌چنین است که کمترین صدا را به بیرون منتقل می‌کند و می‌توانید به‌راحتی و با آرامش خیال از آن استفاده کنید و آن هم به‌وسیله وجود فوم صداگیر است که در حین نصب این محصول جاگذاری می‌شود و تمامی اینها توسط کارشناسان و به‌صورت اصولی انجام خواهد شد که همچنین به همراه سیفون و لوازم آن است که همگی توسط خود شرکت نصب خواهد شد.

همچنین این کالا ضدزنگ است و در ساخت آن از ورق استیل ضدزنگ خش‌دار ۰٫۸ میلی‌متری استفاده شده است و در بربر آب و رطوبت مقاوم است که این نوع استیل هم مقاومت بالایی در برابر آب و هم ضربه دارد. این سینک به‌صورت تک لگن است و عمق و حجم آن کاربرد آن کم نکرده است و می‌تواند برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب باشد.

توضیحات مختصر درباره سینک آلتون 801 L لگن چپ

دارای استاندارد اروپا و ایران

شروغ ضمانت 24  ماه ضمانت از تاریخ فاکتور

ساخت کشور ایران

گنجایش مناسب لگن 30 لیتر

  • سینک آلتون 801 L /سینک لگن چپ
  • لوازم سیفون: دارد به همراه زیراب فانتزی بزرگ
  • لوازم جانبی همراه: اسپری براق کننده استیل ,  پیشبند آشپزی ,  صافی سینک
  • امکان اضافه شدن تخلیه لباسشویی: دارد
  • سوراخ نصب شیر: دارد – امکان نصب شیرالات با وزن بالا
  • نوع اتصال سینک به کابینت: بست فلزی
  • نوع زیراب استفاده شده: مربع با تخلیه سریع
  • کشور کارخانه سازنده: ایران
  • مدت گارانتی: 2 سال
نام محصول :
سينک ظرفشویی آلتون 801 چپ | Alton sink 801 L inset
نصب به صورت :
توکار
نوع ورق استیل :
استیل ضد زنگ Aisi – 304
تعداد و نوع لگن :
یک لگن متوسط
گنجایش لگن :
30 لیتر
ضخامت ورق استفاده شده :
استیل 0/8 میلمتری
ابعاد خارجی محل نصب :
80 در 52 سانتی متر
عمق لگن :
دارای لگن عمیق 20 سانتی متر
سمت لگن ها :
چپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...