شیرآلات علاءالدین

شیر توالت درسا کروم علاءالدين

از {{model.count}}

افتابه درسا

شیرالات ساختماني علاءالدين داستان یک برند موفق و کامل در حوزه شیرآلات ساختمانی کشور است که قیمت را در کنار کیفیت جادو می کند.پیشنهاد ایرانیک کالا یه شما تهیه ی شیر توالت درسا علاالدین میباشد.

تعداد
نوع
1,265,000
1,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

شیر درسا کروم علاءالدين از منحصر به فرد ترین شیرآلات تولیدی برند علاءالدين بوده که دارای کارتریج سرامیکی بدنه برنجی می باشد

این محصول در مقایسه با سار مدل های برندهای دیگر از قیمت مناسب تر و البته کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد

شیرآلات اهرمی شیر درسا کروم علاءالدين در ردهشیرآلات ارزان و مناسب ترین شیرآلات ساختمانی در بازار بوده و دارای گارانتی 5 ساله می باشد.

معرفی شیرآلات علاءالدين

شیرآلات بهداشتی در هر خانه ای جدا از کاربرد و کارایی کلیدی اش وظیفه ایجاد هارمونی و زیباسازی محیط را داشته و در سال های اخیر با نگاهی دقیق تر تولید و عرضه شده است.

نگاه مشتریان و مصرف کنندگان نیز در سال های اخیر با روند رو به رشدی همراه بوده و انتظارات آن ها از شیر ساختماني فقط یک ابزار معمولی نبوده و درصدد خرید محصولی با قابلیت های بیشتر می باشند

شیرالات ساختماني علاءالدين داستان یک برند موفق و کامل در حوزه شیرآلات ساختمانی کشور است که قیمت را در کنار کیفیت جادو می کند.

برند علاءالدين در سال 1398 و بعد از پنج سال تحقیق و توسعه در مورد کم و کاستی های بورس شیرآلات کار خود را در کارخانه ای بزرگ آغاز نمود و با بهره مندی از ماشین آلات روز، دانش مهندسین و استانداردهای جهانی روانه بازار کرد.

ویژگی ها و خصوصیات شیرآلات علاءالدين

معیار انتخاب برای یک شیر مناسب همیشه چالشی جدی برای خریداران بوده است. علاءالدين سعی در رفع دغدغه های خرید مطمئن کرده و محصولات خود را با این معیارها روانه بازار کرده است.

  • بدنه مستحکم» عموما ساختار شیرآلات از برنج بوده که درصدهایی از مس، روی و سرب نیز در آن موجود است. هر چقدر این شمش برنج خالص تر بوده نشان از مواد اولیه با کیفیت تر داشته و سلامت و استحکام و عمر شیر را بالاتر نگه می دارد.
  • آبکاری و پوشش رنگی» در فاکتور های خرید شیر یکی از معیار ها نوع آبکاری و درصد آن است. آبکاری در شیر ها عموما به سه حالت پودری و نیکل و پی وی دی صورت می پذیرد. علائدین دارای با کیفیت ترین نوع و میزان آبکاری و پوشش رنگ در شیرآلات خود می باشد.
  • کارتریج و قطعات مصرفی به کار رفته» کارتریج به عنوان مهم ترین قطعه در شیرآلات اهرمی شناخته شده و کیفیت بالای آن رابطه مستقیمی با نوع کارکرد و عمر شیر خواهد داشت. کارتریج سرامیکی به دلیل نوع ساختارش دارای کیفیت بالاتر بوده و باعث آسان باز شدن شیر و کنترل راحت مصرف آب می گردد. آبفشان یا پرلاتور قطعه کاهنده مصرف آب در شیر بوده که آب را همراه با آب و به صورت یکسان خارج می کند.
  • تنوع در مدل و طرح» تنوع در یک برند را می توان نشان از قدرت تولید و اصالت آن دانست. شیرآلات با کیفیت همیشه بیشترین تنوع را با توجه به نیاز مشتریان تولید کرده و به تکمیل بودن سبد کالایشان اهمیت می دهند.

انواع شیرآلات علاءالدين

شیر علاءالدين در حال حاضر دارای 4 گروه اصلی شیر توکار، شیر روکار و شیر جانبی و یونیورست(علم دوش حمام) است.

شیرآلات روکار علاءالدين

 معمول ترین شیرآلات در بازار شیر های روکار بوده که آنها را با شیر اهرمی می شناسیم. شیر های روکار دارای 4 مدل شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی است.

شیرآلات توکار علاءالدين

شیرهای توکار که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته در داخل بدنه دیوار کار شده و فضای کمتر و در عین حال زیبایی بیشتری را به خود اختصاص می دهند. شیرهای توکار شامل شیر توالت، شیر روشویی و شیر حمام می باشد.

شیرآلات جانبی علاءالدين

دسته شیرهای جانبی از دیگرتولیدات شیر علاالدین بوده و محصولاتی از قبیل شیر پیسوال، شیر ساید بای ساید، شیر حیاطی را شامل می شود.

علم دوش حمام علاءالدين

علم دوش حمام یا یونیورست از دیگر محصولات شرکت بوده که در طراحی و رنگ بندی مختلف با بدنه از جنس استیل و با کارکردهای متفاوت ارائه شده اس

مدل
درسا
مورد استفاده
توالت
جنس
برنج با خلوص بالا
کاتریج
سرامیکی
پوشش بدنه
آبکاری کروم
وزن
سنگین
اقلام همرا محصول
دو عدد اتصال برنجی با خلوص بالا،کاور پوششی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...