چيني بهداشتي مروارید

توالت فرنگی یک تکه مروارید مدل یاریس

از {{model.count}}

توالت فرنگی یک تکه مدل یاریس

توالت فرنگی مروارید مدل یاریس 67 درجه یک از جمله محصولات چینی بهداشتی مروارید می باشد که شکل آن به صورت مستطیل می باشد.رنگ این توالت فرنگی نیز سفید می باشد. نوع لعاب این توالت فرنگی از نوع درجه یک میباشد. سیستم تخلیه‌ توالت فرنگی مروارید یاریس 67، از نوع واش دان (آبشاری) می باشد.از طرفی همانطور که در شکل مشخص است، این توالت فرنگی در دسته توالت فرنگی های زمینی قرار گرفته و از نوع یک تکه می باشد.

تعداد
نوع
7,430,000
6,315,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

توالت فرنگی مروارید مدل یاریس یک توالت فرنگی خوش ساخت با طراحی زیبا و چینی بهداشتی مرغوب در سه درجه ساخته شده از محصولات چینی بهداشتی مروارید می باشد.سیستم تخلیه آبشاری طرفداران بسیاری دارد و عده ای بر این باورند که این سیستم از سیستم های شوتینگ عملکرد و کارایی مناسب ترین دارد. در سیستم تخلیه آبشاری آب از مخزن به طرف کانال های زیر نشیمن (ریم کاسه فرنگی) هدایت شده و سپس توسط سوراخ هایی که در کانال های مذکور در فواصل معین ایجاد گردیده، خارج و شستشوی کامل کاسه از بالا به پائین صورت می گیرد. این محصول از برند چینی مروارید قالبی مشابه نمونه های خارجی داشته و در مقایسه با کیفیت و قیمت آن ها برتری خود را ثابت می کند.این محصول با طراحی لبه دار به شکل مستطیلی ظاهری مدرن و فوق العاده جذاب ایجاد کرده است.مخزن بلند، درب آرام بند، طراحی قوی، کیفیت و شفافیت لعاب و… همه و همه از برتری های این محصول می باشد.فرنگی یاریس نیز در دو مدل بیده دار و بدون بیده (خودشور) تولید می گردد.این توالت فرنگی یک تکه همانند سایر محصولات چینی مروارید دارای لعاب با کیفیت شفاف و تخلیه دوحالته (مصرف آب کم و زیاد) می باشد. با در نظر گرفتن سیستم تخلیه آبشاری، خروجی فاضلاب این محصول ۹سانتی متری بوده و تخلیه بسیار خوبی ارائه خواهد داد.

مشخصات فنی
نوع کالا: توالت فرنگی
نوع توالت: فرنگی یک تکه
نوع کارکرد: توالت زمینی
نام برند: چینی بهداشتی مروارید
نام مدل: یاریس
ابعاد محصول (سانتی متر): طول: 65.2 – عرض: 34.4 – ارتفاع: 66
درجه کیفیت: درجه 1, درجه 2
نوع لعاب: براق
رنگ: سفید
وزن محصول: 39 کیلوگرم
سایز آکس تخلیه: 21.3 سانتیمتر
سیستم فلاش: دو زمانه
نوع درب نشیمن: آسان نصب و آرام بند فشاری
سیستم تخلیه آب : واش دان (آبشاری)
سرعت تخلیه آب : 5 ثانیه
حجم آب مصرفی در هر تخلیه : 8 لیتر
نوع نازل تخلیه: دکمه
نوع خروجی سیفون: خروجی به کف
سایز خروجی سیفون: 8 سانتیمتر
شیر بیده (خودشور): ندارد
مقاومت در برابر لکه: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...