بی کیفیت بودن  سر دوش حمام و سری آن حتی می تواند افت فشار آب ایجاد کرده و لذت یک دوش گرفتن ساده را از ما بگیرد. به همین دلیل اکثر افراد توجه خاصی در انتخاب دوش حمام به کار می برند.

در این بین کمبود آب و افت فشار آب در ساختمان های چندین واحده مرتفع و مناطق دارای افت فشار خود مشکل بزرگی است که تاثیر زیادی در تنزل بازدهی دوش حمام می گذارد.

در نتیجه صنعت تولید شیرآلات حمام به سمت و سوی تولید سردوش حمام پرفشار و کم مصرف روی آورده تا همزمان با تامین آب پر فشار، از مصرف بیش از حد آب نیز در دوش حمام جلوگیری نماید.

اما از آنجا که تمام این سری محصولاتی که با نام سردوش های پرفشار و کم مصرف در داخل بازار به فروش می رسند، کارایی قابل قبولی ندارد، تصمیم داریم تا با ارئه راهنمای خرید بهترین سردوش حمام، پرفشار و کم مصرف به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر قصد خرید سردوش حمام را دارید، به شما توصیه می کنیم قبل از خروج از خانه و مراجعه حضوری در بازار به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت خرید این وسیله مدل های مختلف آن را بررسی کنید.

سردوش پرفشار و کم مصرف

سردوش پرفشار یا سردوش پر فشار ثابت ، یا همان سر دوش کم مصرف حمام می تواند تا 50 درصد کمتر از سردوش های معمولی آب مصرف کند.

سیستم طراحی شده برای سردوش های پرفشار و کاهنده یا همان کم مصرف به این صورت است، که یک عدد بوش به همراه کاهنده چند روزنه ای بر روی این سردوش ها قرار گرفته است.

قطر روزنه های سردوش برای رفع رسوب گرفتگی به 4 تا 5 میلی متر می رسد، که حتی در برخی مدل ها مصرف کننده می تواند میزان فشار آب را با تنظیم چند حالته سردوش کم یا زیاد کند.

تنها با انجام این سری تغییرات سردوش پرفشار و کاهنده بین 30 الی 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند.

علاوه بر این سردوش پرفشار و کم مصرف از طریق اختلال آب با هوا یا سیستم air turbo باعث افزایش فشار آب با همان مقدار دبی پایین آب می شود.

بنابراین افراد ساکن در مناطق دارای افت فشار آب در صورت استفاده از سردوش کم مصرف و پرفشار می توانند یک حمام لذت بخش با بالاترین فشار آب را تجربه کنند.

پس اگر به دنبال مصرف کمتر انرژی از قبیل آب و برق هستید، بهترین نوع سردوش، یعنی سردوش پرفشار و کم مصرف خاص شما طراحی شده است.

مزایای سردوش پرفشار و کم مصرف

  • مصرف پایین آب، برق و گاز به دلیل کاهش مصرف آب و نیاز کمتر به صرف انرژی در وسایل تولید آب گرم از قبیل پکیج و آبگرمکن
  • کاهش هزینه های مرتبط به قبوض پرداختی آب، برق و گاز
  • تجربه یک حمام لذت بخش و گرم
  • کاهش میانگین زمان دوش گرفتن
  • بهترین سر دوش تلفنی

معایب سردوش کم مصرف و پرفشار

  • قیمت خرید کمی بالاتر از سردوش معمولی که به دلیل قابلیت های بیشتر این وسیله قابل قبول است.