چینی آلات بهداشتي

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا درجه یک آکس تخلیه 20

از {{model.count}}

فرنگی کرد مدل لوییزا

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت است که دارای طراحی زیبایی می باشد.فرنگی لوییزا با آکس 20 و اندازه طول 56 و عرض 36 و ارتفاع 69 سانتیمتر می باشد.سیستم تخلیه این توالت فرنگی ریزشی و سیستم فلاش تانک آن نیز دو زمانه با مصرف آب کم و زیاد است.پیشنهاد ایرانیک کالا به شما توالت فرنگی برند کرد میباشد.

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 10 ميليون تومان
كد تخفيف

كد تخفيف

هر ١٠تومان ١ تومان هديه
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در 7 روز هفته

توالت فرنگی کرد مدل لوییزادرجه یکتوالت فرنگی آکس 20 امروزه یکی از لوازم و کالاهای جدا نشدنی در محیط سرویس بهداشتی توالت فرنگی می باشد که استفاده از آن برای سلامتی بسیار توصیه می شود.لعاب های استفاده شده در توالت فرنگی های امروزه از پوشش آنتی باکتریال با خاصیت نانو می باشد که به تسهیل در نظافت کمک میکند.در خرید این محصول به فاکتورهایی از جمله آکس توالت فرنگی،خروجی سیفون،سیستم تخلیه،درب آرام بند باید توجه داشت.

برند کرد

چینی بهداشتی کرد از قدیمی ترین برندهای موجود در بازار در این حوزه می باشد که با هدف طراحی و تولید انواع چینی بهداشتی باکیفیت از سال 1362 شروع به کار کرده است.سیستم تخلیه توالت فرنگی های موجود در بازار به صورت واترجت،توربو جت،ریزشی و گردابی است.

فرنگی لوییزا چینی کرد دارای سیستم تخلیه ریزشی می باشد.

سیستم تخلیه ریزشی یکی از جدیدترین سیستم های تخلیه می باشد کارایی این سیستم به این منظور است که آب از داخل مخزن به لبه‌های درونی کاسه توالت فرنگی جاری شده و سپس از سوراخ‌هایی که درون کاسه توالت فرنگی تعبیه شده اند، به سمت پایین می‌ریزد و عمل شستشو از بالای لبه‌های توالت فرنگی به سمت پایین انجام می شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری و عملکردی که هنگام خرید چینی بهداشتی باید به آن توجه کرد، عبارتند از :

شفافیت لعاب : شفافیت لعاب موجب درخشندگی و زیبایی هرچه بیشتر قطعه می‌شود. که این موضوع وابسته به استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب است.

سطح لعاب : سطح لعابی مرغوب است.  چنانچه زیر نور کافی قرار بگیرد، کاملاً صاف و یکدست، بدون موج و هرگونه ناهمواری،فرورفتگی یا برآمدگی قابل لمس باشد.لعابی که فاقد سطح صاف و یکدستی باشد، جرم‌گیر خواهد بود و پس از استفاده مکرر، به‌سختی تمیز می‌شود.

نمای ظاهری

توالت فرنگی کرد مدل لوییزا نمای ظاهری سفید رنگ در رده فرنگی های یک تکه قرار می گیرد منظور از یک تکه بودن آن این است که مخزن و کاسه به یکدیگر متصل می باشد.از مزایای یک تکه بودن می توان به نظافت راحت تر به دلیل یکپارچگی اشاره کرد.

سیستم فلاش تانک فرنگی چینی کرد به صورت دو زمانه است و مصرف مخزن تخلیه با حجم آب کم و زیاد می باشد.

این عملکرد باعث مدیریت و بهینه سازی مصرف آب می گردد.

درب دوبل یا درب فرنگی

توالت فرنگی کرد مدل لوییزامجهز به درب آرام بند می باشد این درب از جنس مواد اکرولیک که با نام تجاری کست اکرولیک شناخته می شود و در مقابل چرک مقاموت بالایی داشته و قابلیت هیدرولیکی آن باعث جلوگیری و ضربه زدن درب به بدنه می شود.

نوع کالا
توالت فرنگی کرد مدل لوییزا
کارکرد
زمینی
جزئیات محصول نوع لعاب
آنتی باکتریال
جزئیات محصول نوع خروجی
خروجی به کف
جزئیات محصول سایز خروجی سیفون
10 سانتیمتر
جزئیات محصول میزان آب مصرفی
7/4 لیتر
جزئیات محصول سیستم فلاش
دو زمانه
جزئیات محصول سیستم تخلیه
ریزشی
امکانات نوع درب
آرام بند
ابعاد آکس
20 سانتیمتر
ابعاد
طول 56 سانتیمتر / ارتفاع 69 سانتیمتر/ عرض 40 سانتیمتر
سرعت تخلیه
7.4 ثانیه
گارانتی
12 ماه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...